Tachografai

STONERIDGE SE5000 8.1 SMART 2 GEN2V2

Continental VDO DTCO 4.1 GEN2V2

EFAS 5 Smart 2

SE5000 Smart 2 tachografas iš Stoneridge užtikrins, kad vairuotojai ir automobilių parkai laikytųsi naujausių Europos tachografų reglamentų. Šis naujas tachografas buvo sukurtas taip, kad atitiktų Annex Smart 2 (ES 2016/799) reglamentą, kuris įsigaliojo 2023 m. rugpjūčio mėnesį. SE5000 patenkins reikalavimus ir užtikrins sklandų perėjimą vairuotojams ir įmonėms, nes meniu struktūra yra tokia pati kaip ankstesnės versijos.

Naujoji išmaniojo tachografo 2 versija, vadinama DTCO® 4.1, atitinka atnaujinto ES reglamento Nr.799/2016 reikalavimus, taip pat pakeitimus, susijusius su mobilumo paketu. Visų pirma, įrenginys palaiko naujas profesionalaus vairuotojų komandiravimo taisykles ir kabotažo operacijas. DTCO® 4.1 naudoja naują programinės įrangos platformą su padidinta sauga, turi funkcijas, kurios suteikia tvirtą techninę bazę esamoms ir naujoms teisinėms funkcijoms. Tai bus ypatingai naudinga tarptautinėms transporto įmonėms. Iš GNSS imtuvo su integruota antena tachografas gali priimti saugius GNSS duomenis per Galileo OS-NMA paslauga. Vadinasi, nebereikia sustoti kertant sieną. Be to, naudojant šią technologiją, padėties nustatymo duomenys, transporto priemonės skaičius registruojamas dienos pradžioje ir pabaigoje, darbo laiko, po trijų valandų sukaupto vairavimo laiko ir pakrovimo/iškrovimo operacijos metu.

Papildysime vėliau.

Priedai

VDO DSRC Antena

Tam, kad būtų įmanoma komunikuoti su kelių inspekcijos pareigūnais nesustabdant automobilio, Stoneridge SE5000 8.1 Smart 2 naudoja DSRC, kuris leidžia vairuotojams tęsti savo kelionę, taip sutaupomas laikas bei resursai.

Naujienos:

  • DSRC rankinis testeris pats reikalaus programinės įrangos atnaujinimo
  • Optimo2 programinės įrangos 7.0 versija rodys vieną iš papildomų RTM pranešimų
  • Optimo2 gali atnaujinti programinę DSRC modulio įrangą per CAN
Continental VDO 4.1 DSRC antena
Stoneridge SE5000 8.1 DSRC modulis

Davikliai

Patikrų darymo įranga

STONERIDGE OPTIMO 2
Continental VDO WorkshopTab 2
MATT UTP NX

Papildysime vėliau

WorkshopTab yra „viskas viename” sprendimas, skirtas 57b straipsnio kontrolei atlikti tiesiai sunkvežimyje. Jis ne tik sumažina klaidų skaičių, bet ir reikalauja mažiau pastangų.

WorkshopTab 2 – tai naujos kartos sistema, kuri šį praktišką skaitmeninį pagalbininką perkelia į dirbtuves. Naujasis prietaisas patobulintas visais atžvilgiais.

Trumpai apie patobulinimus:

  • Kompaktiškesnis – kortelės lizdą lengva pakeisti ir jis integruotas taip, kad dirbtuvių kortelė nebebūtų pernelyg išsikišusi.
  • Tvirtesnis – aplink įrengti kietos gumos buferiai, kad prietaisas būtų geriau apsaugotas.
  • Didesnis – ekrano įstrižainė padidinta 20 % iki 29,5 cm.
  • Ryškesnis – ryškumas padidintas daugiau nei dvigubai – nuo 350 nitų iki 800 nitų,
  • Aiškesnis – nuo atspindžių apsaugotas ekranas užtikrina, kad turinys išliktų įskaitomas net tiesioginiuose saulės spinduliuose.
  • Jautresnis – patobulintas daugkartinio lietimo aptikimas, skirtas itin reiklioms aplinkoms, kai ekranai nešvarūs, naudotojai mūvi pirštines arba labai lengvai spaudžia.
  • Greitesnis – dėl naujo Intel Pentium procesoriaus įrenginys įsijungia daug greičiau ir apskritai veikia sklandžiau.

Į naująjį WorkshopTab 2 galite lengvai perkelti turimas licencijas ir duomenis iš ankstesnio WorkshopTab. Su WorkshopTab 2 galima naudoti ne tik prisijungimo stotelę, bet ir visus priedus.

KITAS 4.0 dokumentacija, įskaitant duomenų bazę

Naudodami VDO WorkshopTab 2 galite patikrinti atitinkamam OTCO® apibrėžtą KITAS 4.0 ir užregistruoti tinkamą plombą pradinio diegimo metu. Tam naudokite integruotą WorkshopTab kamerą ir nuskaitykite plombos QR kodą. Jei esate sudarę aptarnavimo sutartį, visus atitinkamus dokumentus galite išsaugoti VDO Cloud. Tai iki minimumo sumažina duomenų tvarkymo pastangas.

GNSS testas su DTCO® 4.0

GNSS testą taip pat galite atlikti naudodami VDO WorkshopTab 2. Nereikia jokio papildomo prietaiso. Jei dirbtuvėse negalite gauti pakankamai stipraus signalo, galime pasiūlyti GNSS kartotuvo rinkinį, kad pasiektumėte optimalius matavimo rezultatus net ir uždarose patalpose.

DSRC testas

Naudodami VDO WorkshopTab 2 ir VDO DSRC matuoklį galite patikrinti DTCO® 4.0 integruotą DSRC sąsają. DSRC matuoklis imituoja kontrolės pareigūnų patikrinimą ir siunčia rezultatus į jūsų VDO WorkshopTab 2, todėl teisiškai reikalaujamą patikrinimą galima atlikti greitai ir lengvai. Jį galima stacionariai sumontuoti dirbtuvėse arba

ant trikojo.

GNSS bandymas su DTCO® 4.0

Kaip ir kituose tachografuose, DTCO® 4.0 naudojama pasaulinė GNSS palydovų sistema pagal 1 priedo c punktą. GNSS testas yra privalomas, kad būtų užtikrinta, jog transporto priemonės buvimo vietą visada būtų galima tiksliai nustatyti. Šį testą galite atlikti tiesiogiai naudodami WorkshopTab2. Nereikia jokio papildomo prietaiso. Jei dirbtuvėse neturite pakankamai stipraus signalo, galime pasiūlyti GNSS kartotuvo rinkinį, kuris sustiprina palydovo signalą. Tai leidžia pasiekti optimalius matavimo rezultatus bet kuriose dirbtuvėse.

DSRC testas

Su WorkshopTab 2 ir jo priedais, pavyzdžiui, praktišku VDO DSRC matuokliu, į DTCO® 4.0 integruotos DSRC sąsajos testavimas tampa lengvas. DSRC matuoklis imituoja kontrolės pareigūnų patikrinimą ir siunčia rezultatus į jūsų WorkshopTab 2. Jį galima stacionariai pritvirtinti dirbtuvėse arba ant trikojo.

Pasinaudokite mūsų paslaugomis autorizuotoms dirbtuvėms!

Visapusiškas VDO Workshop Services paslaugų paketas suteikia daugybę papildomų paslaugų, pvz:

  • Mokymų organizavimas
  • WorkshopTab pakeitimo per 48 valandas paslauga
  • Karštoji linija ir pagalba internetu
  • Programinės įrangos atnaujinimai, programinės įrangos atnaujinimai (DTCO® 0 testavimui) ir techninės priežiūros pasiūlymai
  • WorkshopTab kalibravimas
  • Išsami internetinė dokumentacija ir žinių duomenų bazė (VDO Ekstranetas)
  • Duomenų paslauga, skirta naujoms plomboms ir KITAS serijos numeriams registruoti
  • Peržiūra ir administravimas

Atnaujinkite savo dirbtuves su naujuoju WorkshopTab 2

2024 m. pabaigoje visose tarpvalstybiniame eisme naudojamose transporto priemonėse, kurių bendra masė viršija 3,5 tonos ir kuriose vis dar įrengti analoginiai arba skaitmeniniai tachografai (pvz., iki DTCO® 3.x), turi būti įrengti antrosios versijos išmanieji tachografai. Vos po šešių mėnesių transporto priemonėse, kuriose įrengti pirmosios versijos išmanieji tachografai, turi būti įrengti antrosios versijos išmanieji tachografai. Su WorkshopTab 2 jūsų dirbtuvės yra idealiai pasirengusios šiems pokyčiams.

Atnaujinkite savo dirbtuves su naujuoju WorkshopTab 2

2024 m. pabaigoje visose tarpvalstybiniame eisme naudojamose transporto priemonėse, kurių bendra masė viršija 3,5 tonos ir kuriose vis dar įrengti analoginiai arba skaitmeniniai tachografai (pvz., iki DTCO® 3.x), turi būti įrengti antrosios versijos išmanieji tachografai. Vos po šešių mėnesių transporto priemonėse, kuriose įrengti pirmosios versijos išmanieji tachografai, turi būti įrengti antrosios versijos išmanieji tachografai. Su WorkshopTab 2 jūsų dirbtuvės yra idealiai pasirengusios šiems pokyčiams.

Papildysime vėliau